سمية الألفي تنهار علي الشاشة

سمية الألفي تنهار علي الشاشة

Price:

قراءة المزيد

سبب انهيار سمية الألفي

سمية الالفي
دموع سمية الالفي
السلام عليكم ورحمه الله وبركاته|اليوم في برنامج واحد من الناس استضاف |د/عمرو الليثي.....الفنانه القديرة:سمية الالفي

وبعد ظهورها علي شاشة التلفزيون منذه زمان طويل |ترجع_وهي تبكي وتنهار..................

وبعد بداء الحلقة دار المناقشة الدكتور عمرو|وقال لها متي ستعودي الي التمثيل

 .....ترد:سمية(انا لا اقدر اني بعد هذا المده اني ارجع تاني)وبعد ذالك انهارت #سمية
وتبكي وتحدثت ^بدون فاروق الفيشاوي ضائعة في الحياة^كنت ممكن لا اراي لمده طويلة بس كان معاية بروحه

وقالت (اني راضيا بالأبتلاء وانا لايوجد بمقدرتي شيء افعله)وقالت للدكتور عمرو الليثي|لو كنت اقترحت هذا علية قبل وفاه فاروق كنت هوافق وهرجع تاني للتمثيل)


ختاما نتمني للجميع التوفيق ونتعهد للجميع انك دائما ستجد في 
مدونة المعرفة كل ما هو جديد في المجال المعرفي
والمجال التعليمي بطرق بسيطه وتفصيلية


الي اللقاء......

0 مراجعات